دست پیچ

دست پیچ

قبل از دوران مجازی شدن عکاسی برای تمرین یکسری فیلم سیاه و سفید با حساسیت ۲۰۰ بود که کارخانه ای نبود معمولا دست ساز بود و با مشقت تولید می شد که بهش میگفتن دست پیچ
دست پیچ

دست پیچ

قبل از دوران مجازی شدن عکاسی برای تمرین یکسری فیلم سیاه و سفید با حساسیت ۲۰۰ بود که کارخانه ای نبود معمولا دست ساز بود و با مشقت تولید می شد که بهش میگفتن دست پیچ

نظریه تکانه بزرگ


سلام

فرقی نمی کنه این ویروس کار طبیعته یا یک جنگ بیولوژیک فرقی نمی کنه از طرف ایالات متحده منتشر شده یا از طرف چین مهم اثرات این ویروس است.

تکانه نسبتاکوچکی که به اقتصاد، اجتماع و سیاست چینی ها وارد شد عملا در مقابل تکانه بسیار بزرگ نسبی که به همین عوامل در طرف غربی اعم از اروپایی و آمریکایی وارد شد باعث خواهد شد که در آینده نزدیک جهت قطب های انسانی قدرت در دنیا عوض شود و عملا  اژدهای زرد ابرقدرت و قطب جاذب جدید دنیای ما زمینی ها خواهد شد. تکانه قیمت نفت و کانی های با ارزش، تکانه تولید محصولات مورد نیاز مبارزه زیستی (بیولوژیک) و ... .

داشتم اطلاعات مدیریت پروژه ای ساخت دو بیمارستان ویژه قرنطینه در ووهان چین (یکی هزار تخت خوابی 10 روزه و یکی هزار و ششصد تخت خوابی 12 روزه)، با مشخصات خاص بیمارستان قرنطینه را می خواندم، همه چیز نشان از قدرت مدیریت و قدرت صنعتی و البته - با اتفاقات اخیر در احتمال محدود کردن ویروس - قدرت مبارزه زیستی  دارد.

مدت هاست ناسا به عنوان پیشرو در محدوده علوم خاص اعلام کرده هسته اصلی دانش اش به مدیریت تغییر کرده است؛ مدت هاست حتا فناوری های IT به عنوان داغترین تکنولوژی در حال استفاده دنیا به اندازه مدیریت IT ارزش ندارد؛ مدیریت و رهبری هسته اصلی قدرت در دنیاست. همه چیز و همه دانش های خاص با مدیریت است که تبدیل به قدرت می شود. رسانه، زیستی ، فضایی، نانو و هر علم دیگر با مدیریت و رهبری است که تبدیل به قدرت می شود.

البته سرعت شروع تمدن زرد سرعت افولش را هم مشخص می کند تکانه جنگ های جهانی آمریکا را جای اروپا و انگلیس نشاند و تکانه زیستی اخیر به احتمال زیاد اژدهای زرد را جانشین ایالات متحده خواهد کرد. سرعت ظهور و افول تمدنها (تمدن به عنوان یک قدرت مدیریت فکری جدید) از ابتدای تاریخ تا حالا از قرن ها به دهه ها و سال ها تبدیل شده به نظرم اژدهای زرد کمتر از دو دهه دوام می آورد.


وَلِکُلِّ أُمَّةٍ أَجَلٌ ۖ فَإِذَا جَاءَ أَجَلُهُمْ لَا یَسْتَأْخِرُونَ سَاعَةً ۖ وَلَا یَسْتَقْدِمُونَ

وبرای هر گروهی مدت سررسید معینی است ، پس زمانی که مدت ایشان به سررسد، ساعتی پس و پیش نمی شود


عکس از سایت آلامی دریافت شده و مبلغی بابت آن پرداخت نشده است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.