دست پیچ

دست پیچ

قبل از دوران مجازی شدن عکاسی برای تمرین یکسری فیلم سیاه و سفید با حساسیت ۲۰۰ بود که کارخانه ای نبود معمولا دست ساز بود و با مشقت تولید می شد که بهش میگفتن دست پیچ
دست پیچ

دست پیچ

قبل از دوران مجازی شدن عکاسی برای تمرین یکسری فیلم سیاه و سفید با حساسیت ۲۰۰ بود که کارخانه ای نبود معمولا دست ساز بود و با مشقت تولید می شد که بهش میگفتن دست پیچ

یادم رفت!

سلام!

یک مطلب جالب داشتم که می خواستم بنویسم با همسرجان در موردش و در حواشی اش صحبت کردم تا روشن تر بشود.

الان هرچی فکر می کنم یادم نمی آید چه بود همسر جان هم همینطور.

خانوادتا آلزایمر داریم.


پی نوشت : همسر جان به این دلیل یادش نمی آید که بهش نگفتم قراره این را بنویسم و الان هم هی ازش می پرسم چی بود که قرار بود در موردش بنویسم باهم صحبت کردیم اونم می گه نمی دونم!

پی نوشت تر: رفتم عکس آلزایمر را گوگل کردم به قصد پیدا کردن عکس تبلیغاتی فیلم آلزایمر محمد رضامعتمدی به عنوان عکس مطلب آنقدر عکس های زیبا و با مفهوم آمد سختم شد تا این عکس را انتخاب کردم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.