دست پیچ

دست پیچ

قبل از دوران مجازی شدن عکاسی برای تمرین یکسری فیلم سیاه و سفید با حساسیت ۲۰۰ بود که کارخانه ای نبود معمولا دست ساز بود و با مشقت تولید می شد که بهش میگفتن دست پیچ
دست پیچ

دست پیچ

قبل از دوران مجازی شدن عکاسی برای تمرین یکسری فیلم سیاه و سفید با حساسیت ۲۰۰ بود که کارخانه ای نبود معمولا دست ساز بود و با مشقت تولید می شد که بهش میگفتن دست پیچ

بانوی جنگ نرم

سلام

دیشب از کلاس که فارغ شدم  آمدم سرسرا، تلویزیون روشن بود و مجری برنامه تازه شروع شده داشت سلام برنامه را می داد؛ خواست تبریک زادروز حضرت زینب را بدهد کلماتش ناگویا بود اسوه صبر و استقامت و .... به دلم نچسبید هم گویا نبود هم طرف نتوانست حق همین کلمات را ادا کند سخنش به دلم ننشست به فکر رفتم این بانوی مکرمه را چگونه در یک عبارت می توان گنجاند اصلا این خانواده چه 5 تن آل عبا باشند چه دختر دردانه حضرات خورشید و ماه  در یک عبارت نمی گنجند .

هرچه گشتم یک عبارت برای توصیف این بانو نیافتم در واقعه کربلا که نگاه کردم دیدم نقش جنگ نرمی ایشان در کنار صبر و استقامت و همه دیگر خصوصیات شاخص است شاخص و اثر گذار.

از دید من همه کارهای این بانو شاخصی از جنگ نرم است چه ندای فرار به صحرا باشد یا نماز شب بعد ازاین مصیبت عظیم، چه تیمار داری از امام در بند شده یا خطبه علی وار در پیش چشم دشمن و رودر روی او خواندن، نتیجه اش هم می شود پشیمانی یزید از عمل انجام شده و درخواست راه توبه کردن.

عمه است نمی تواند تنهایی برادر زاده را ببیند، دارد برایش نیرو تربیت می کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
جواد یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 15:01 http://................

احسن بشما وایدۀ بزرگتان

سلام نظر لطف شماست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.