دست پیچ

دست پیچ

قبل از دوران مجازی شدن عکاسی برای تمرین یکسری فیلم سیاه و سفید با حساسیت ۲۰۰ بود که کارخانه ای نبود معمولا دست ساز بود و با مشقت تولید می شد که بهش میگفتن دست پیچ
دست پیچ

دست پیچ

قبل از دوران مجازی شدن عکاسی برای تمرین یکسری فیلم سیاه و سفید با حساسیت ۲۰۰ بود که کارخانه ای نبود معمولا دست ساز بود و با مشقت تولید می شد که بهش میگفتن دست پیچ

دست پیچ

سلام چند وقتی بود با خواندن وبلاگ های خوبی که بعدا معرفی می کنم تصمیم گرفته بودم یک وبلاگ ایجاد کنم و از این ظرفیت دنیای مجازی استفاده کنم، البته انگیزه قوی است ولی هنوز راهبرد کلانی برای خودم مشخص نکرده ام.

امشب یا بهتر است بگویم سحر امروز پنجشنبه سیزدهم فروردین ۹۴ در پی بی خوابی ناشی از پرسه در دنیای مجازی ناگهان دل را زدم به دریا وارد بلاگ اسکای شدم قوانین را مطالعه کردم و ثبت نام!! به همین راحتی! اما اسم وبلاگ چی باشه؟ اولین چیزی که وقتی بهش می رسی اگر قبلا فکر نکرده باشی ثبت نام را به بیش از ۲ دقیقه می رساند!! حالا هم که این جدا کننده پاراگراف معضل این تازه کار شده ...- - - ... - - - !!

الغرض با فکر کردن در خاطرات سعی کردم یک اسم متناسب و تقریبا انحصاری برای این وبلاگ پیدا کنم در مرور خاطرات البته به کلاس عکاسی دانشگاه و مشقت های تهیه فیلم دست پیچ رسیدم، در جستجوی گوگل خان هم در یکی دو صفحه اول بیشتر دست پیچ های خوراکی بود و تبلیغ همان فیلم ها و این یعنی احتمالا هیچ عکاسی قبلا این نام را برای وبلاگش نپسندیده و هیچ آشپزی تخصصش در دست پیچ را با دیگران تحت این نام به اشتراک نگذاشته؛ طبیعتا با تجربه قبلی خاطره نویسی (که فعلا تنها راهبرد موجود است) و فضای مجازی این نام معنی خاصی را برایم تداعی می کند نمی دانم برای شما هم معنی دارد یا نه؟


پی نوشت: با توجه به بی تجربگی وبی راهبردی مزمن، اینجا یک وبلاگ کاملا فعال نخواهد بود
پی پی نوشت: گویا مشکل پاراگراف حل شد پیام داده شده تا اطلاع ثانوی کان لم یکن تلقی گردد



نظرات 1 + ارسال نظر
پرنده ی گولو شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 10:47

سلام
مبارکا باشه
ان شالله همیشه خبرهای خوش از خودت و خانواده و عزیزانت و جهان بنویسی

سلام
ممنون
چه طور لینک بدم؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.